Reklamacje

Chcemy aby nasi Klienci darzyli nas zaufaniem, dlatego dbamy o wszelkie obowiązujące w Polsce jak i w Europie prawa Konsumenta.

Problem z przesyłką?

Dokładnie sprawdź, czy opakowanie Twojego towaru jest nienaruszone. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona, nie przyjmuj jej i poinformuj nas telefonicznie. Dokładnie sprawdź stan opakowania przy kurierze.

W przypadku stwierdzonych uszkodzeń towaru, spisz protokół szkody z kurierem i niezwłocznie prześlij go do nas na adres: koneser.mix@gmail.com

Jeśli uszkodzenie stwierdzą Państwo po odjeździe kuriera, należy jak najszybciej, skontaktować się z firmą kurierską.

Chcesz zwrócić towar?

Zgodnie z prawem, w przypadku umowy zawieranej poza lokalem przedsiębiorcy, możesz zwrócić towar do 14 dni od daty doręczenia przesyłki przez kuriera. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym.

Wyślij towar na adres: BK Market Bartosz Kret Ul. Wałowa 39 43-100 Tychy,

Zakupiony towar jest wadliwy?

Zgłoś reklamcję w serwisie producenta na podstawie gwarancji. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala szybciej doprowadzić sprzęt do pełnej sprawności.

Reklamując towar na podstawie gwarancji w sklepie koneser-mix.pl, działamy jako pośrednik, który przekaże towar do odpowiedniego serwisu, a to wydłuża czas trwania reklamacji.

Towar niezgodny z umową?

Możesz także złożyć reklamację w trybie rękojmi.

Czas powiadomienia kupującego-konsumenta o swoim stanowisku przez sprzedawcę w wypadku reklamowania niezgodności towaru z umową wynosi 14 dni.

Jeżeli zapoznałeś się z powyższymi informacjami, wyślij zgłoszenie reklamacji drogą mailową na adres: biuro@bk-market.pl

W treści maila wpisz:

  • numer zamówienia lub faktury
  • powód reklamacji oraz żądany sposób rozpatrzenia reklamacji